[160] virágok

 


1899_11_17
virágok

Feladó: M. Katus
Feladás helye: Pálfa

Címzett: Gyenizse Mária
Cím: Őcsény

Képoldal:
Liebe Blümlein, geht weiter;/Nehmt von mir mit einen Gruss,/Kann Euch leider nicht begleiten,/Weil ich hierbleiben muss.
Kedves Mariskám/Már nem gyözöm várni képes lapját, mi az oka hogy olyan sokára válaszol képes lapomra, Peströl kaptam k. l. 7én de a czimet nem tudom, ezért kérem Mariskát tudasa velem a czimet hogy én is válaszolhasak. Mit csinálnak mindig Öcsénybe? Mariska számára is szedtem ám sok virág magot mikor jön el érte? de nagyon örülnénk ha egyszer csak be topana hozzánk.-/csokolja sokszor sz. b. M. Katus/(czimemet Öcsényböl tudatni fogják.)/Pálfa 899 XI/17én

Hátoldal:

Gyenizse Mariska Önagyságának/Öcsény (:Tolna megye:)  



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése